piątek, 23 grudnia 2016

PODSTAWA

Przychodzi rano do mnie do łóżka Blanka, jeszcze w piżamie, przytula się i mówi: 

"Mamooo, jak przyjdzie do mnie Mikołaj to ja mu powiem: Mikołaju, ja nie zawsze byłam grzeczna, ale bardzo się starałam "
....

Tego życzę sobie, swoim bliskim i tym, którzy jeszcze tutaj zaglądają - żeby nam się chciało starać, żeby innym chciało się starać dla nas,  bo to tak naprawdę wystarczy. 

Moja córka mi to dziś uświadomiła - ma pięć lat i już wie, że nie zawsze się udaje, że nie zawsze jest prosto, że czasem nic z tego,  no lipa i już.
 Nie wyszło.
 Bywa. 
Trudno. 

Ale zawsze warto próbować. 
Starać się. 
I to wystarczy. 

8 komentarzy:

  1. It's never wrong to do the right thing - jak mowia Amerykanie i bardzo mi sie to podoba :)
    Buziaki swiateczne dla calej rodzinki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych i spokojnych Świąt w rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrazliwa i madra dziewczynka z Blanki. :*

    Radosnych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze warto próbować, starać się i iść w tę stronę. Dzieci często mają przebłyski geniuszu i umieją to wspaniale ubrać w słowa, Twoja Blanka szczególnie. :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń