czwartek, 1 września 2016

KORFU - WSPOMNIENIE











18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajnie było, chętnie bym wróciła. I nie tylko ja 😉

      Usuń
  2. chyba byliście w tym samym hotelu co my dwa lata temu:) w tym roku wybraliśmy maleńką miejscowość Kassiopi - polecam :)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My bardzo lubimy Grecję wyspowa to nasz kolejny już wyjazd tam, więc miejsce zapisuje, może się przyda za rok

      Usuń
  3. A my polecamy Zakhyntos bardzo fajna wysepka jeżeli jeszcze nie byliście�� i loty były swego czasu z łdz choć teraz nie wiem czy jeszcze dokädkolwiek poza uk są jakieś czartery z naszgo cudownie nierentownego lotniska��. Pozdrawiam Go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym roku były tylko na Korfu a daj nas priorytetem był wylot z naszego miasta, żeby skrócić do minimum podróż ze względu na Tymka, który, jakby nie patrzeć, mały jeszcze. Może kiedyś 😉

      Usuń
    2. A Zakynthos mam w planach 😉

      Usuń
    3. Fajnie :) mam nadzieję, że Wam się spodoba, koniecznie popłyńcie na Kefalonię :)

      Go

      Usuń
  4. Oo Korfu!*_* pięknie było! Też byłam ;) w jakiej miejscowości byliście?
    Piękne zdjęcia!!! A Tymek jaki duży! A Blanka jaka śliczna Panienka już!
    My w tym roku dopiero się wybieramy, Tym razem padło na tajemniczą Evię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sidari. Malutka miescina, niestety niewiele zwiedziliśmy, lipiec to kiepski termin na jezdzenie, no i Tymek malutki jeszcze.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. To z ławeczką takie w moim stylu mocno :)
    Mam nadzieję, że wypoczęliście.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ławeczka była stara, zardzewiala i. .. urocza

      Usuń
  6. A macie porównanie do innych greckich wysp? Bo jestem ciekawa gdzie podobało sie Wam bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy. Z Korfu, Kos, Santorini i Kreta. Ta ostatnia najciekawsza, najwięcej do zobaczenia (Balos, Elafonisi, Samaria)

      Usuń
  7. Cudne zdjęcia, miejsca i urlop... Też bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze w takich sytuacjach mowie "to jedź "

      Usuń