piątek, 3 czerwca 2016

KIM ZOSTAĆ?

Barujemy się na łóżku. Tymek przewala się przez nas, lezie jak czołg, wdrapuje się na leżącego Andrzeja, Blanka go ciągnie za nogi, spycha, Młody spada, znów się próbuje wdrapać. 
Leże obok i usiłuję czytać. Oni się kotłują.
Blanka rzuca hasło:

"Tato, tato, pobawmy się w Kung - fu Pandę! Ty będziesz Pandą, ja misztrzem Szi - Fu, a Tymek będzie Modliszką! Mamo, pobaw się z nami!!! 

- A kim mam być?" - pytam.

Andrzej zaczyna się rechotaćA Blanka mówi:

"Masz do wyboru żmiję albo małpę!"

Taaaaaaa....

7 komentarzy:

  1. Twoja córka to prawdziwa żmija jest! Ale da sobie dziewczyna w życiu radę z takim jęzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To autentyczne postacie z tej bajki...

      Usuń
    2. Ja niestety nie w temacie Kung - Fu pandy ;) Martyna boi się wszystkiego co ma choć odrobinę walki jakiejkolwiek, a Kasi wole nie uczuć nowych chwytów coby na siostrze nie próbowała... ;)

      Usuń
    3. Ja widziałam pierwszą część, oni wszystkie. Na ostatnią nawet poszli do kina ☺

      Usuń
  2. nie bądź frajerką, tam jeszcze Tygrysica była ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak coś kojarzylam. Szkoda, że ja im się inaczej kojarzę...

      Usuń
  3. Cóż, nie oglądałam, ale Ania ma rację- no ta Tygrysica to nawet fajnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń