poniedziałek, 13 czerwca 2016

JEDENAŚCIE MIESIĘCY. SZYBOWANIE


13 komentarzy:

  1. Model :) Ogladając zdjęcia siostry z domu zauważyłam, że u nich synek ma wiecznie gołe stopy (u mnie to nie do pomyślenia, podlogi zimne jak diabli) i dopóki ich nie odwiedziłam strasznie dziwilam się, że on nie marznie, ale jak można marznąc w bloku, gdzie zewsząd grzeje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest drewniana podłoga i on na boso po prostu się nie ślizga :-)

      Usuń
    2. Ja też mam gołe podłogi, bo dywan musiałabym ze trzydzieści razy dziennie odkurzać (i to najlepiej odkurzaczem dla alergików kurzowowo-roztoczowych), a tak wezmę na wieczór mopa i frruu podłogi się nie kleją (bo do tego, żeby lśniły to "trochę" brakuje ;) Ale niestety u mnie zimno na podłodze, teraz założyłabym ogrzewanie podłogowe.

      Usuń
    3. Gołe nogi są cool! Każda Fruzia Wam to powie!;-) Piękny jest, ach, jaki piękny!

      Usuń
  2. Na tym zdjęciu wygląda jakby to dziecko miało spuchniętą stopę,być może to tylko złudzenie.Ja sama jak byłam młodsza chodziłam tylko na boso.miki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma suchniętej, on ma po prostu stopy - puplety. 90% butów nie wchodzi mu na stopę. Blanka dla odmiany ma stopy - śledzie, każde sandałki muszą być zapinane na palcach i na kostce, paski dociągnięte po kraniec rzepa a i tak stopa jej "lata"

      Usuń
    2. Ps. Na boso ma najlepszą "przyczepność" :-)

      Usuń
  3. Proszę, jak rośnie! Jak na drożdżach. Stopy-pulpety powiadasz? Niech i tak będzie. Jak stanie się bardziej mobilny to zgubi swoją pulpetowatość ;-)))).

    Izumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. izumi on ma po prostu bardzo wysokie podbicie, ciężko mu kupić buty bo się nie dopinaja, co nie zmienia faktu,ze mój mąż wola do niego "ty kotlecie "

      Usuń
    2. Pragnę zwrócić uwagę Ojca, że kotlety nie są pulpetami - przynajmniej w mojej szerokości geograficznej.

      Izumi

      Usuń
  4. Nie sa. Stopy są pulpetami a całokształt tymka jest kotletem. mielonym. tlusciutkim i okraglutkim.

    OdpowiedzUsuń