środa, 13 stycznia 2016

ŻE CO? ŻE NIBY MAM JUŻ PÓŁ ROKU? JAK TO ???


19 komentarzy:

  1. No wlasnie kiedy to sie stalo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Jak, to szybko minęło. Jest czadowy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, przecież on się dopiero urodził! (A z drugiej strony - czy to nie dziwne, że kiedyś go nie było?!)
    PS. Ten komentarz skasowany to mój. Weszło mi się z innego konta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz dla mnie ciągle dziwne jest to, że on jest. ..😉

      Usuń
  4. Hehe, ale ta minka to taka kwintesencja zdziwienia :)
    Ile ja bym dała, żeby Lilka miała znów pół roku... Zwłaszcza dziś, kiedy całe popołudnie śpiewała: "Cipaaaaaa, cip cip cipaaaaaa, duuuuupa, cip cip cipaaaaa i duuuuuupa". I nie, nie nauczyła się tego w domu... Ech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm bardzo ciekawy repertuar Przypomina mi sytuację kiedy to siedzieliśmy swego czasu z Blanka na SOR (bo baaaaardzo bolał brzuch ale po godzinie przestał a może nigdy nie bolał?) A ona o 1w nocy biegala po holu szpitala i krzyczała "dupa, dupa, dupa "....

      Usuń
  5. Ale strzeliło, nie??? Pierwsze ważne pół-urodzinki. Najlepszego Tymuś, zdrówka nade wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Minęło pół, za chwilę minie drugie pół. Dzieci tak szybko rosną, moja Kasia niedawno była w wózeczku w niebieskiej czapeczce na maleńkiej główce a lada chwila minie 1,5 roku jak jest z nami. Dobrze, że dla nas czas zatrzymał się na 18 urodzinach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Oglądałam ostatnio zdjęcia 2,5 letniej Blanki (jakoś wtedy sobie założyłam fb) I dotarło do mnie ze to było 2 lata temu, już dwa lata temu...

      Usuń
  7. Czas szybko leci! Tymuś zdrówka!
    Mama, za chwilę będzie 15 lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaa! Ale się zmienił!!!! Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale swietny!!! A jaki podobny do siostry!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się zmienił od ostatniego zdjęcia:) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany mały synek. Sto lat Tymusiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Duży;D
    AZS przerabialiśmy, z astmą się bujamy.
    Oby było jak najlżej.

    OdpowiedzUsuń