środa, 18 listopada 2015

ZĘBAS

Od kilku tygodni Tymol slinil się na potęgę,  pchał wszystko do buzi, głównie własne ręce, jakby chciał sprawdzić,  czy jest sobie w stanie sięgnąć do żołądka. 

W tym tygodniu problemy ze snem zaś doszły do apogeum - położony do łóżeczka budził się po kilkunastu minutach z krzykiem i płaczem, nie mógł zasnąć,  tulilam,  odkladalam a on znów się budził po kwadransie, znów mógł zasnąć, a jak zasnął, to znów się kręcił, wiercil i budził. W poniedziałek nie spał od 23 do 1 i od 4 do 6. Wczoraj od 21 do 1 i od 4 do 6. Śpi mi tylko na rekach, wtulony we mnie. Myślałam, że dokucza mu swedzaca skóra, Ale wczoraj znalazłam przypadkiem winowajce, a raczej winowajczynie. 

Prawa dolna jedynka. Ostra jak szpileczka. Tymol ma zęba ☺    

Dobrze, że namierzylam, bo pewnie dostalabym ataku paniki, po odkryciu wczoraj, ze ma także gorączkę bez żadnych innych objawów 


15 komentarzy:

  1. no to już ma czym atakować;) cycole trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tymol się nie zmieni w gryzonia. ..

      Usuń
  2. No proszę! Szybko wyszedł ten pierwszy ząbek! Mam nadzieję, że będzie łaskawy dla Ciebie podczas jedzenia :)

    www swiat-wg-anuli. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to hmm współczuję, najgorzej jak zacznie swędzieć następny i będzie Cię tym co już ma "lekko" podgryzał... Bardzo szybko mu wyszedł tak swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć dzieci z dużą masą urodzinową mają zębole szybciej

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. PS. No i według tradycji głoszonej przez Mamuśkę Moją, mąż jest Ci winien prezent;-)

      Usuń
    2. Sama sobie kupię :))))))

      Usuń
  5. Nieźle szybko. Nasza dentysta twierdzi, że to niezbyt dobrze, gdy zęby wychodzą tak wcześnie u dziecka, bo się szybciej psują. Ponoć im później tym lepiej.. Powodzenia z kolejnym! Współczuję ci tych nieprzespanych nocy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam sie, a przynajmniej nie ma w tym zadnej reguly. Moj Junior dostal pierwszy zab wlasnie majac cztery miesiace. Pierwszy, tydzien pozniej nastepy, a kolejne to juz "szly" dwojkami i jako 10 miesieczny bobas mial wszystkie zeby.
      Za kilka miesiecy Junior skonczy 40 lat i ma wszystkie zeby mocne, dwie plomby w calym garniturze uzebienia w tym wieku to chyba sie raczej nie psuja szybciej.

      Usuń
    2. Ineska ja się z zasady nie przejmuje rzeczami, na które nie mam wpływu, a jakby nie było, na to nie mam ☺

      Usuń
  6. Po poprzednich wpisach to nie wiem czy gratulować czy nie... ale co tam! Gratuluję, bo pierwsze koty za płoty. Szkoda mi Was, bo się męczycie.

    PS z tym dentystą to bym się nie przejmowałą; Nieletni się "ozębił" w podobnym wieku i zęby miał i ma super (jedynie ortodonta) - pomimo wspomnianych diet. Także ten tego - co kraj to obyczaj, a co rodzina, to zwyczaj. ;-))))

    Izumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zle. Już się przebił przez dziaslo ale chyba drugi obok tez wyłazi, bo Tymol nie ma swojego normalnego humoru, nie guga, nie gaga ale i nie płacze - niemniej widać że coś mu dokucza

      Usuń
  7. Gratulacje pierwszego zębola! Już nie potrzebujecie tych kropelek? Wszystko dobrze?

    OdpowiedzUsuń