wtorek, 17 listopada 2015

CZTEROMIESIĘCZNA BAMBARYŁKA




17 komentarzy:

  1. Jaki On jest ładny :) I te śmiejące się oczka, cudo, cudo, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wreszcie, bo już pisałam zażalenie, że do cztero-miesięcznego posta nie było zdjęcia, a lud się domaga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że czaderski jest...ale to wiadomo ;)

      Usuń
  3. Sama radość! Tak trzymaj Malutki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mordka zadowolona z zycia! Dogadaliby sie z Fruzia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowisz? Że będziemy tesciowymi? Jestem za!☺

      Usuń
  5. Jaki on jest cudny! Alez śliczny chlopczyk :) Tylko straszliwie wysypany, biedny skrzat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie z 13.11, po tym co mi polecilas jest o niebo lepiej ☺

      Usuń
  6. a jakie zalotne spojrzenie? Jednym słowem uwodziciel. Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczny, a te Jego oczy....

    OdpowiedzUsuń
  8. No chłopie! Dziewczyny kwiczą na Twój widok. Oj będzie matka zazdrosna....

    Izumi

    OdpowiedzUsuń
  9. PS domagam się również zdjęcia Siostry!

    Izumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę dwójkę jak ich mi się sfotografować razem

      Usuń