poniedziałek, 3 lutego 2014

USTA - USTA I BLOG ROKU

Jest taka impreza, co nazywa się Konkurs na Blog Roku. W kategorii Ja i moje życie startuje blog http://www.usta-usta.eu/, na którym pewna Ola w zajefajny sposób opisuje życie swoje, Skarba i dwójki ich dzieci. Autorka danych opowieści jest mi bliska mentalnie, duchowo i blogowo, więc jak macie czas, ochotę i złoty dwadzieścia, które możecie przeznaczyć na Fundację Gajusz, to proszę bardzo, bardzo o wysłanie smsa na numer 7122 o treści A00551. Konkurs wygrywają zwykle opowieści o chorobach, chorych i o wszystkim, co chore, a Olka zdrowa, przynajmniej na ciele, nie wiem, jak na umyśle (wybacz Ola :-), ale to się chyba nazywa "pozytywnie zakręcona" i nie kwalifikuje się do kategorii schorzeń,  w ogóle jakaś taka niepolska, jakaś szczęśliwa, jak nienormalna jakaś :-) A to takie niepopularne, niemedialne, ot, taka zwykła - niezwykła rodzina. Bez Waszej pomocy nie wygra, bo dzieci też ma zdrowe i fajne, więc trzeba jej pomóc rodacy :-)
Bardzo proszę!

6 komentarzy:

  1. no dobrze, że zasiałaś tą wątpliwość o zdrowiu-niezdrowiu na umyśle, mam szansę! :-)
    dzięki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak Olka nie narzeka, a to takie nienormalne jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam rok, w którym ja sama startowałam. Byłam pełna ambicji i wierzyłam idei, że wygra najlepszy. W mojej kategorii wygrała kobieta, która miała dziecko chore na zespół Downa. Jej posty były pełne błędów ortograficznych, stylistycznych i gramatycznych. Czasem trzeba było się domyślać co chciała powiedzieć, a raczej napisać. No ale miała chore dziecko, więc wygrała. Bardzo mnie to zabolało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klepsydro, w tym roku na prowadzeniu jest blog pisany z punktu widzenia dziecka urodzonego jako ekstremalny wcześniak (w 22 tyg), któremu zostało kilka procent mózgu (słowa matki, wypowiadającej się w jego imieniu jak mniemam) - gdzie logika swoją drogą? Ale mniejsza o to, ważne, że zbiera esmeski, głosiki na blogaska (cytuję, żeby nie było)...
    Ech...
    Brytusia

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety, w kategorii "ja i moje nieszczęście" Olka nie ma szans.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze zablokowała publikę... chyba rozgłos jej nie służył.

    OdpowiedzUsuń