środa, 18 września 2013

GDZIE JEST TATA?


Blanka ma trzy plastikowe kucyki: dwa mniejsze - białego i różowego, oraz jednego większego - fioletowego. Sama je sobie wybrała w sklepie, a ja nabyłam to szkaradztwo, wychodząc z założenia, że o gustach się nie dyskutuje, a że miała to być nagroda za sikanie do nocnika, więc kupiłam. Myślałam, że szybko się jej znudzą i rzuci w kąt, ale myliłam się. 
Blanka bawi się nimi chętnie, sama przypisała im role - ten największy to mama, dwa mniejsze - córeczka i synek.
Wiodą koniki w naszym domu życie normalnej rodziny, słowem - rozrabiają, jedzą, piją, śpią, mama chodzi do pracy, a tata... No właśnie. Co z tatą? Wczoraj postanowiłam zadać Blance podchwytliwe pytanie; kiedy mama kucyk goniła po kanapie swoje uciekające dzieci, które rżały radośnie głosem mojej córki, zapytałam ją:

- "Blanka, a gdzie jest tata koników?"

Bardzo byłam ciekawa, co odpowie. A ona rezolutnie odparła:

- "W sklepie".

9 komentarzy:

  1. niestety koniki tak szybko nie przemijają:-)))
    wnuczka ma sześć lat i jeszcze się nimi bawi.

    pozdrawiam
    ma

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też jest konik i 3 koty. Tyle miesięcy i nadal są ulubionymi towarzyszami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Nic CI innego nie pozostaje, jak wędrówka z Młodą do sklepu, po Tatę. ;-)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak B. powyzej, mialam napisac, ze nastepna wyprawa do sklepu bedzie po tate. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie - to chyba była mała sugestia, że trzeba się wybrać do sklepu, żeby skompletować rodzinę;-]

    OdpowiedzUsuń
  6. nie daj się wrobić! Dzieci w tym wieku są niebezpiecznie przebiegłe. Jak kupisz tatę to się zaraz dowiesz ,że Blanuś planuje rozbudować drzewo genealogiczne do piątego pokolenia wstecz. A prapraprababcia kucykowa musi być interaktywna. Wyobrażasz sobie interaktywnego kucyka? To gorsze niż Hello Kitty śpiewająca Marylę Rodowicz;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie daj się wrobić! Dzieci w tym wieku są niebezpiecznie przebiegłe. Jak kupisz tatę to się zaraz dowiesz ,że Blanuś planuje rozbudować drzewo genealogiczne do piątego pokolenia wstecz. A prapraprababcia kucykowa musi być interaktywna. Wyobrażasz sobie interaktywnego kucyka? To gorsze niż Hello Kitty śpiewająca Marylę Rodowicz;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy mi, że mamusia koników ma diody i jak się ją pogłaszcze po brzuchu to świeci na różowo-niebiesko-fioletowo...

      Usuń
  8. stanowczo WAsz tata zbyt długo przebywa na zakupach;) rut

    OdpowiedzUsuń