poniedziałek, 6 maja 2013

MAM DWA LATA





16 komentarzy:

  1. wszystkiego naj dla Blanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jeszcze do tego tytulu dopisala .... jestem sliczna i wiem o tym:)))
    Buziaki dla Blanki od wirtualnej babci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna jest, sama słodycz! :-) Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najpiękniejszego:D
    Ona jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. To już dwa lata...! Spełnienia wszystkich dziecięcych marzeń i zdrowia dla Waszej Gwiazdy!:-]

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat Blanus!!! Rosnij na zdrowa i szczesliwa dziewczynke! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ślicznotka. Spełnienia marzeń Blaneczko. Aż trudno uwierzyć, że taki aniołeczek potrafi urządzać takie awantury ;). Czytając Twoje posty zbieram siły na walkę z moim upartym dziecięciem :). Pozdrawiam cieplutko. sonea

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam Twojego bloga "anonimowo" od dawna.
    Nie raz płakałam ze śmiechu i z żalu czasem też :)
    Obserwowałam Twoją walkę o Blanciaka i kibicowałam. Z całego serca!
    Potem zniknęłam na chwilę, bo wydarzył się mój własny cud. Kiedy wróciłam, Blanka była już w drodze na świat. A ja byłam tak szczęśliwa, jak gdyby spotkało to kogoś bliskiego, kogoś, kto mieszka za ścianą.
    Nadal tu zaglądam i się cieszę, kibicuję!
    Mój Synek na 2,5 roku. Kiedyś wydawało mi się, że jest starszy od Twojej Córci o lata świetlne, teraz widzę, że się "dogonili".
    Fajnie jest!
    Oby tak dalej Dzielna Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to Sto lat Blancik :)
    agad:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, sto buziaków, wszytskiego dobrego dla Blanki. Ale czas szybko leci, jak tak dalej pójdzie to zaraz przedszkole i matura. No, ale jeszcze trochę czasu jest, więc spełnienia marzeń, radości i samych szczęśliwych dni.Kunegunda

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Blanki. Tobie życzę wytrwałości. Szybko, to minęło. Pozdrowienia dla Was wszystkich i pomyziania Travisa. B

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytanie Was to sama radość! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję - pięknie wyrosłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajajaj, spoznilam sie, bo ostatnio z czasem nie wyrabiam! Wszystkiego Najlepszego dla Blaneczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. poznaję miejsce nawet jest to miejsce mojej pracy:) Wszystkiego najlepszego Blaneczko Czytam was z zapartym tchem od samego początku istnienia bloga i było mi nad wyraz przykro kiedy pewnego dnia zniknęłaś Mam nadzieję że więcej tak nie zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń