czwartek, 10 stycznia 2013

ZAGADKA I MINI KONKURS

Co ma na myśli moje dziecko, co próbuje mi powiedzieć... zastanawiam się coraz częściej i coraz bardziej gorączkowo, bo niezrozumienie rodzi w Blance olbrzymią frustrację, no bo ona przecież mówi, powtarza, tłumaczy mi, a ja ciągle nie wiem, o co chodzi! Kiedy naprawdę nie łapię, mimo jej wysiłków, histeryzuje i ryczy, tak więc spinam się, główkuję i myślę, aż mi dym idzie uszami. 
Ostatnio Blanka ciągle powtarzała, nie bez powodu wywołując moje niemałe zażenowanie:

- Jebała, jebała! 

Uparcie, kilka razy dziennie tłumaczyła mi, aż w końcu ZROZUMIAŁAM, co ma na myśli. Odetchnęłam i się uśmiałam. 
Kto pierwszy zgadnie, jakie to słowo, ten otrzyma nagrodę niespodziankę :-)

18 komentarzy:

  1. Sugerując się niedawnymi postami stawiam na to,że panna Blanka "jechała"np.sankami;)
    Pozdrawiam
    Pyskacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam że Blanka chciała powiedzieć, że coś wiedziała lub widziała...:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    kredeczka-z

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm...a może lewała? np. coś wlewała albo podlewała? bo mojej znajomej syn (w podobnym wieku) na podlewałam mówi pojebałem... :)

    Anula (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że chciała banana! Dobrze,że lubi i nie marudzi... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jechała!
    pozdrówka ;)
    też się zmagam z takimi zagadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blanka chciałaby zjeść bułkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. może lepić bałwana? :D
    agad

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też sie to z jechała kojarzy moze na sankach?
    Ale to chyba byłoby zbyt banalne;)
    Rąbała 0- drewno? ale to na wsi raczej czyli nie mogła chyba widzieć rąbania drwa;)
    Moze rysowała?
    a moze to jeść bałwana- czekoladke bałwana?
    wiem wymyślam, ale słówko nie powiem dosć ciekawe być musi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest bałwan? hanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla ułatwienia wszystkim dodam, że to rzeczownik :-) Jak na razie prawidłowa odpowiedź nie padła :-D Uuuuuffff, odetchnęłam z ulgą, to ten Kajman takie słowotwory wymyśla, że nie ja mam problemy ze zrozumieniem :-)
    Brytusia

    OdpowiedzUsuń
  11. 'Nie bala (sie)? A.

    OdpowiedzUsuń
  12. może ...jemioła.Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. może chciała bajkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Może chciała jabłko? (i mnie zmotywowałaś, żeby w końcu coś napisać a nie tylko podczytywać ;)

    Olena

    OdpowiedzUsuń
  15. A może spała?!?? już nie mam pomysłów :(

    www.swiat-wg-anuli.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. a może jemioła :)

    OdpowiedzUsuń