niedziela, 27 stycznia 2013

SZCZEROŚĆ

        Siedzieliśmy w restauracji przy obiedzie, trzymałam Małą na kolanach, a ona opowiadała mi o rzeczach, które widzi. Pokazała paluszkiem zapaloną lampkę i oznajmiła: "ogień", włożyła
 łapę do mojej filiżanki i powiedziała: "kawa", sięgnęła po łyżeczkę i zakomenderowała: "cuker!". Kiedy przynieśli nasze dania, oznajmiła: "objad!"

Gdy kończyliśmy jedzenie, przy sąsiednim stoliku usiadła para. Nie umknęło to uwadze Blanki, natychmiast mnie poinformowała:

- "Pani!" - potwierdziłam więc całą powagą mojego autorytetu: "Tak Blanuś, Pani usiadła"
- "Pan!" - dopowiedziała Mała, a ja jej przytaknęłam: "Tak, Pan przyszedł razem z panią"

Blanka przyglądała się Państwu przez dłużą chwilę, po czym zatrzymała wzrok na głowie mężczyzny, łysej jak kolano i oznajmiła radośnie:
- "Łysi, Pan łysi!"

Zaczęliśmy się dusić ze śmiechu, Mężyk próbował skupić uwagę Blanki na czymś innym, udając, że nie do końca rozumie o co jej chodzi, powtórzył:"Tak, pan ma uszy", co tylko pogorszyło sytuację, bo Blanka dokładnie pokazała palcem, o co jej chodzi i powtórzyła jeszcze raz, dobitnie:

"ŁYSI, ŁYSI!!"

Cóż... Są dwa rodzaje szczerych ludzi: dzieci i pijacy... 


5 komentarzy:

  1. Hahahahahaha ciekawe jak Pan zareagował:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa jeszcze dwa nastepne rodzaje ludzi szczerych: glupcy i idealisci.
    Łysość to trend mody. Z Malej wyrosnie komplemenciara :D nie mowic juz o dobrym smaku modowych trendow.

    OdpowiedzUsuń
  3. I od kogo nauczyła się wszystko komentować?...
    Coś mi się zdaje, że Tacie rośnie niezła przeciwniczka.
    Zdjęcie wysłane. B

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejmy nadzieję, że pan nie miał na tym polu żadnych kompleksów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziecko prawde ci powie... :)

    OdpowiedzUsuń