sobota, 5 stycznia 2013

KIEROWNICZKA

Z lekkim przerażeniem odkryłam ostatnio, że Blanka posługuje się niemal wyłącznie... trybem rozkazującym!
Budzi się, siada na łóżku i oznajmia mi: "Tań!" (Wstań!)
Złazi z kanapy, wyciąga do mnie małą łapę i komenderuje: "Lęka!" ("Ręka!")
Lampkom na choince rozkazuje: "Świecieć sie!"
Psa ciągnie za obrożę, siłując się z nim i skandując: "Choć, choć!"
Wpycha go do łazienki i nakazuje: "Pij!"
Ciągnie mnie za ręce i zawodzi: "Tańc, tanć!" 
Ostatnio wyciągnęła spod łóżeczka suchą jak wór skórkę chleba, zakurzoną, całą w psich kłakach, podetknęła mi ją pod nos i wydała polecenie tonem nieznoszącym sprzeciwu:

"Jedz!" - W końcu kryzys jest, pomyślałam sobie, ale chyba nie aż taki... 

Poskarżyłam się Lubemu, że mi dziecko rozkazuje, a on uśmiechnął się tylko i podsumował krótko:
"Kierowniczy. Po mamusi" 

6 komentarzy:

  1. Hihi, no po kims to musiala odziedziczyc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Jednak boję się, że to jest niezła ,,mieszanka''. Ciut po Mamie, ciut po Tatusiu.
    Pozdrawiam. B

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma to w genach Mamusiu! :)
    pozdrowienia dla Waszej wesołej gromadki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Brytusiu, mam do ciebie pytanie. Zaczynam kompletować wyprawkę dla Maluszka i mam w związku z tym parę pytań, takich technicznych. Jako mama z doświadczeniem (większym niż moje, bo moje jest dopiero brzuszkowe) masz już poglądy na pewne rzeczy, typu jaki wózek się sprawdza itp. Dlatego jeśli mogę chciałabym poprosić Cię o kontakt, żebym mogła zapytać Cię o parę rzeczy, oczywiście jeśli tylko znajdziesz chwilę czasu i chęci. Mój nr gg to 1136304, Jeśli możesz to podaj mi swój adres mailowy, a ja postaram się napisać Ci w skrócie jakie mam pytania. Z góry wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagnisiu, służę pomocą, pisz na maila - jest na blogu zaraz pod zdjęciem Travisa. Z gg nie korzystam niestety.
      Brytusia

      Usuń