środa, 21 listopada 2012

ZAZDROCHA

Blanka jest zazdrosna.
Wystarczy, że na moment przytulę się do Lubego, wystarczy, że on na chwilę mnie obejmie - natychmiast w zasięgu naszego wzroku i słuchu niestety także, pojawia się mały, wściekły potworek z rozwianą blond grzywą, biegnący do nas i ryczący  z całych sił:
- "Nieeee, nieeee, nieeeeeeeeeee!!!!"

Jeśli leżymy na łóżku, pakuje się między nas i odpycha mnie od mojego własnego, prywatnego męża, kopie i wrzeszczy:
- "Mój tata, mój, mój!!!"
Jeśli przytulamy się w kuchni, dopada do Lubego, odciąga go ode mnie, targa za nogawkę u spodni, gryzie po łydkach, informując go, jakby nie wiedział:
- "Moja mama, moja, moja!!!"

Nieważne, gdzie jesteśmy, nieistotne - nie możemy być zbyt blisko siebie, bo natychmiast zostaje to oprotestowane przez małego zazdrośnika. Blanka ma fazę na wyłączność, na osobiste i zastrzeżone tylko dla niej posiadanie mamy, taty i... psa.

Tak, psa.
Dziś rano, kiedy przytuliłam na moment policzek do futrzastej Białej Dupy rozwalonej na kanapie w pokoju, małe raczki natychmiast zaczęły odpychać moją głowę od Travisowego zadka. A bardzo zdenerwowany głosik oznajmił mi:
"Mój Tjava, mój, mój!!!"

8 komentarzy:

  1. Nasz Dusio kiedyś oznajmił memu Lubemu, że musi sobie znaleźć drugą żonę, bo on ozieni s mamom:) rut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba powinien zacząć szukać, bo Dusio coraz starszy :-)

      Usuń
  2. No tak, mały pępek świata. Głupio tak porównywać, ale mój piesio przez pewien czas też miał fazę na zazdrość o nas, kiedy się przytulaliśmy.
    Przejdzie jej za jakiś czas :), nie dajcie się!
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwuś, nasz pies ujada jak szalony, kiedy w jego obecności głaszczemy (np. na spacerze) innego psa...

      Usuń
  3. Haha, swietna jest! Bi tez ma czasem takie akcje, ale ostatnio czesciej ma faze na przekore. Jak prosi sie o buzi lub przytulaska, to zwiewa. Ale wystarczy z udawanym smutkiem powiedziec "nie to nie, trudno", to natychmiast leci i caluje. Podobnie, kiedy prosi sie, zeby powtorzyla slowo, to spuszcza glowe i udaje, ze to jej nie dotyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blanka przekorna nie jest, jak czegoś nie chce, to po prostu mówi "nie!"

      Usuń
  4. Moj młodszy syn majac 5 lat przychodził do nas do łózka,rył sie w środek i oznajmiał "Tatusiu,ty mnie nie przytulaj bo ja do mamusi przyszedłem" ;)

    OdpowiedzUsuń