piątek, 16 listopada 2012

NIENASYCENIE

Kiedy tylko tata Blanki wraca z pracy, mała leci do niego biegiem, wspina się na palce, wyciąga rączki do góry i prosi, błaga, patrzy wzrokiem żebrzącym o zmiłowanie i zaczyna skandować:

"Buju - buju, tata, buju - buju, buju - buju!"
 

Szybko mięknie ojcowskie serce, Luby codziennie lituje się nad małym Kajmanem, bierze na ręce i huśta, i podrzuca pod sam sufit, już prawie puszcza, a jednak łapie. Fruwają blond kosmyki, spada na na oczy burza jasnych włosków, machają w powietrzu małe ręce i nogi, jak zwariowane śmigła, lata głowa na prawo i lewo. Blanka zaśmiewa się w głos, piszczy, kwiczy, zanosi się radością, zachłystuje swoim małym, dziecięcym szczęściem, uwielbianą chwilą..
Kiedy tata kończy podrzucanie i przytula do szerokiej piersi małego szkraba, ten natychmiast oznajmia:

- "Jece, tata, jece, jece, jece!!!"

Nienasycenie.

7 komentarzy:

  1. Niech podrzuca teraz i to często! Jak będzie miała 16 lat to może mieć mały problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już teraz mam problem, dlatego tylko tata może robić "buju - buju". Podrzucić 12 kg pod sufit i sprawnie złapać złapać to naprawdę sztuka :-)

      Usuń
  2. Hihi, zanim zaczne podobnie intensywna zabawe z moja corcia, dobrze sie zastanawiam czy mam ochote na szalenstwa (czasem sie nie zastanowie i potem pluje sobie w brode). Bedac w 9 miesiacu ciazy nie mam juz tyle sily i energii, a jak Bi sie rozszaleje to konca nie widac... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wiem na ten temat - od dwóch tygodni śpiewam kilkadziesiąt razy dziennie: "Kółko graniaste" na zmianę z "Baloniku nasz malutki"... I tańczę. Że jej się nie znudzi.
      A mój mąż na hasło "buju - buju" patrzy na mnie cierpiącym wzrokiem z pytaniem w oczach: "Dlaczego jej przypomniałaś...?"

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sztuka latania najlepsza jest w tym wieku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas jest "ziećka" czyli taka zabawa w głaskanie po pleckach. Jecie ziećke, jecie!!!! rut

    OdpowiedzUsuń