czwartek, 7 czerwca 2012

ZADZIWIENIE I ZACHWYT


Blanka ściąga psią smycz z fotela, kiedy mówię: "Pójdziemy z Travisem na spacer" i wlecze ją za sobą przez całe mieszkanie; idzie do psa i przytyka mu ją do obroży...

Blanka pokazuje palcem na telewizor, kiedy jej obiecuję: "Jak zjesz kaszkę to obejrzymy Mio - Mao"...

 Blanka wyjmuje mi klucze z torebki, idzie z nimi do drzwi wejściowych do mieszkania i przykłada je gdzieś metr poniżej zamka, raz jeden klucz, raz drugi...

Blanka zabiera mi telefon, przykłada go sobie do ucha i chodzi tak po mieszkaniu z bardzo poważną miną, powtarzając: "Ało, ało, ało...."

Blanka ma trzynaście miesięcy. Codziennie mnie zaskakuje, zadziwia i zachwyca...

6 komentarzy:

  1. Gratuluje takiej mądrej córeczki:)! uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. och:)) a już niedługo będziesz beczeć jak ten bóbr na przedszkolnych przedstawieniach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zachwycaja te nasze malutkie, zachwycaja... Moja smarkula nauczyla sie otwierac klamki, wiec wszystkie pokoje to teraz plac zabaw. Nie mowi jeszcze nic, ale na polecenie przynosi swoje ksiazeczki, zabawki, czesci garderoby, przybija "piatke", a jak mowie wieczorem, ze czas spac, to przyciaga swoj spiworek, a potem probuje zerwac z drzwi moj szlafrok, w ktorym ja zawsze karmie. :) Prawie codziennie pokazuje, ze rozumie kolejne slowo lub zwrot. I nie raz uronilam lezke ze wzruszenia, szczegolnie kiedy na haslo "ukochaj mamusie" obejmuje mnie za szyje z calej sily i daje slodkiego buziaczka. A chwile pozniej wylewa pol kubka herbatki na podloge i tapla sie w tym i czar pryska jak banka mydlana. ;)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale patrzeć, jak taki brząc tak pięknie się rozwija :)
    I cieszy mnie, że nadal notujesz te postępy, później tak szybko się zapomina!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. whiterose.ownlog.com8 czerwca 2012 06:51

    A urok polega na tym, ze będzie tak dalej, bo przecież dzieci to największy zachwyt i radość naszego życia ;) Potem jak pójdzie do przedszkola to ile będzie dumy ;) No i ile niesamowitych chwil zadziwienia do tego czasu ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, to jest cudowny wiek, kiedy maluszek zaczyna zaskakiwać swoją mądrością... cudo!

    OdpowiedzUsuń